reklama

Čo sa deje?

Čo sa deje? Microsoft dal svoj softwér Windows 10 zadarmo k dispozícii.  Už niekoľko týždňov mi svieti malé znamienko na počítači - tu som, stiahni si ma zadarmo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Microsoft a zadarmo? Áno, zadarmo, lebo sa zmenila stratégia. Microsoftu vypálili rybník iné firmy na poli mobilov, kde sa nevie akosi uchytiť. A tých sa predá ročne asi 2 miliardy. Počítačov iba 300 000. A už je to jasné.

Poučenie - nič nie je zadarmo, aj keď to tak vyzerá. Dokonca ani do neba sa nedostaneme zadarmo, údajne tam vedie tŕnistá a strmá cesta. Ale potom bude z vrchu výhľad!

Stanislav Trnovec

Stanislav Trnovec

Bloger 
  • Počet článkov:  140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som slobodný človek. Sloboda je okrem života najfantastickejší dar, ktorý som dostal. Denne stojím v nemom úžase pred zázrakom života, tohto tajomstva sa neviem nabažiť. Každý deň je DAR, za ktorý nestíham ďakovať. Predseda Klubu mnohodetných rodín, viceprezident FEFAF, člen administratívneho výboru COFACE. Teda písať budem o rodine. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu