reklama

Som otec!

Včera som bol na zasadaní v Bruseli, kde viedol diskusiu vysoký štátny úradník belgickej vlády pán Philippe Dubois, poradca štátneho tajomníka pána Philippa Courarda. Jeho predstavenie bolo také, aké som ešte nezažil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Predstavil sa takto: Som Philippe Dubois, otec 8 detí. Máme 5 dcér a troch synov, jedno dieťa máme postihnuté. Bolo vidieť, že je hrdý na svoje deti, ale aj na postihnuté dieťa.

Až potom začal hovoriť o svojom pôsobení poradcu vlády pre otázky podpory postihnutých a rodinných opatrovateľov, ale aj o tom, že nebyť detí, nikdy by toto nerobil.

Zaujímavé je poznanie, že práve postihnuté dieťa vie motivovať a inšpirovať k nezvyklým krokom.

Stanislav Trnovec

Stanislav Trnovec

Bloger 
  • Počet článkov:  140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som slobodný človek. Sloboda je okrem života najfantastickejší dar, ktorý som dostal. Denne stojím v nemom úžase pred zázrakom života, tohto tajomstva sa neviem nabažiť. Každý deň je DAR, za ktorý nestíham ďakovať. Predseda Klubu mnohodetných rodín, viceprezident FEFAF, člen administratívneho výboru COFACE. Teda písať budem o rodine. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu