reklama

Bezdomovec v nemocnici

Tono, neviem, či toto budeš čítať. Ale pre istotu. Aspoň ostatní to budú čítať. Ale nech vedia.Dnes si išiel domov z nemocnice, z internej v štátnej nemocnici, v Bratislave. Pred tým, ako si odchádzal, ypýtal si si odo mňa 5 €. Nemal som tak veľa, tak som ti dal to, čo som mal. Ale preto ti nepíšem.Od Jozefa si si vypýtal tiež 5 €, aby si mohol ísť domov, hovoril si čosi o Lamači a o chate, kde bývaš. Asi na čierno. Dal ti 10 €, lebo nemal menšie. Keď sme neboli na izbe, vedel si, kde má peniaze, a ukradol si mu 20 €.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Ukradol si ich dôchodcovi, ktorý ti bol ochotný pomôcť. Je to podlé.

V nemocnici sa o teba starali ako o hociktorého iného. Obskakovali ťa, ošetrovali ti bolačky, ktoré ktovie ako si získal, možno v alkoholickom opojení. Fajčil si. Zdravotníci si ozaj nezaslúžili, že si ich takto zneužil. Nebol si ani poistený, teda tvoje ošetrenie išlo na vrub nemocnice, na jej dlh, vlastne dlh nás všetkých.

Keď ti ponúkali radu, ako dostať podporu, akosi ti ušla poznámka, že máš čosi s kriminálom. Teraz už chápem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie všetci chudobní sú zlí, nie všetci bezdomovci sú smradi. Robíš hanbu tým, ktorí za to nemôžu, že sú chudobní, alebo že sa z nich stali bezdomovci. Najviac mi je ľúto tvojej starej matky, ktorá prišla za tebou do nemocnice a si jej dával iba plané nádeje.

Stanislav Trnovec

Stanislav Trnovec

Bloger 
  • Počet článkov:  140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som slobodný človek. Sloboda je okrem života najfantastickejší dar, ktorý som dostal. Denne stojím v nemom úžase pred zázrakom života, tohto tajomstva sa neviem nabažiť. Každý deň je DAR, za ktorý nestíham ďakovať. Predseda Klubu mnohodetných rodín, viceprezident FEFAF, člen administratívneho výboru COFACE. Teda písať budem o rodine. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu