reklama

Žena na prechode

Dnes sa objavilo niekoľko informácií o zabitých chodcoch. Suché konštatovanie, ale pri každom ide o ľudský život, o matku, otca, dieťa. Ale aj vinník býva otec, či matka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Včera ráno, tesne po siedmej som pred prechodom pre chodcov pri Živnodome v Bratislave zastal. Na križovatke s Obchodnou a Radlinského stáli čakajúce autá, ozaj nebolo sa kam ponáhľať. Pani, ktorá hoci stála na prechode, váhala, no nakoniec vidiac moje gesto rukou začala kráčať.

Keď pani bola predo mnou, tak v pravom pruhu prebehol kombík, urobil myšičku a zaradil sa predo mňa. Cezo mňa nemohol vidieť, kto je predo mnou na prechode. Mohlo tam byť aj dieťa. Riskoval.

Po pár metroch som ho dobehol a zaradil sa veľa neho. Zatrúbil som mu na znak, že len len ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nechcel ma vidieť, nechcel počuť. Pozeral strnulo dopredu.

Pani, mali ste šťastie. Možno ste si ani nevšimli, čo sa deje okolo. Aj tak ste mali šťastie, lebo ešte stále máme medzi sebou veľa chruňov, čo si nevážia život, cudzí život.

Stanislav Trnovec

Stanislav Trnovec

Bloger 
  • Počet článkov:  140
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som slobodný človek. Sloboda je okrem života najfantastickejší dar, ktorý som dostal. Denne stojím v nemom úžase pred zázrakom života, tohto tajomstva sa neviem nabažiť. Každý deň je DAR, za ktorý nestíham ďakovať. Predseda Klubu mnohodetných rodín, viceprezident FEFAF, člen administratívneho výboru COFACE. Teda písať budem o rodine. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu